poniedziałek, 13 listopada 2017

Podsumowanie sezonu motocyklowego 2017

Sezon motocyklowy 2017 powoli się kończy. Można by delikatnie podsumować to i owo.
Co prawda w tym roku nie miałem zbyt wiele czau i okazji na jeżdżenie, jednakże zdażyło się kilka „eventów” godnych omówienia.





1. Szkolenie Akademia Enduro poziom pierwszy. Dwa dni szkolenia. Świetna sprawa na bezpieczne rozpoczęcie sezonu, lub przyzwyczajenie się do współpracy z nowym motocyklem (tak było w moim przypadku).
2. Operacja Pilica, dwa dni „endurzenia" w wyśmienitym towarzystwie. Trzeba to powtórzyć.
3. XVI zlot motocykli BMW w Dolinie Charlotty.
4. Norix Meeting 😃Czy ja tam skakałem przez ognisko, czy nie??
5. Rumunia z przyjaciółmi. Była prawdziwa survivalowa walka o przetrwanie. Nieplanowany nocleg w Rumuńskich górach, cementował zaufanie.
6. Węgierski Ereg wraz z żoną. Nie pamiętam kiedy ostatnio spędziłem dwa dni żoną. Dobra żona nie jest zła.
7. GS Challenge 2017. Aga, za rok powtórka?
8. Szkolenie Akademia Enduro poziom drugi. Po dobrym sezonie zacząłem się zaprzyjaźniać z moim GS. Od szkolenia drugiego poziomu oczekiwałem konkretnych odpowiedzi i weryfikacji umiejętności. 100% satysfakcji 😃 Dzięki Dominik.
9. Enduro Gorce, pogoda była wymarzona 😃Szkolenie na hałdzie w błocie się przydało :)
10. Wiele pomniejszych weekedowych wyjazdów :)

A co nas czeka w sezonie 2018 ?
… zobaczymy 😃

Specjalne podziękowania dla wszystkich przyjaciół i współtowarzyszy podziękowania dla (kolejność przypadkowa i to tylko wybiórcza lista):
Akademia Enduro, Dominik Bartelak, Monika i Radek, Zbigniew Tarnawski, Grzegorz Zdrójkowski, Marcin Soroka, Przemysław Gadek, Pawel Blaza, Paweł Sikora sklep Korando.pl, Marzena, Kira Shendzer, Aga Zydroń, Piotr Ślęzak, Andrzej Świat, Olga Graboś, Paweł Pawlicho, Dmnk Trb, Rob Dob, Rafał Burzawa, ...
… i wielu wielu innych :)

Dziękuję. Do zobaczenia niebawem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz